SELECT EPISODES:
Τα στέκια | Στοά Xόλιγουντ

Εδώ ερχόταν το φιλμ και από εδώ έφευγε έτοιμη η ταινία για τον κινηματογράφο. Ακαδημίας 96–98–100. Μέγαρο 7ης Τέχνης. Στοά Πανταζοπούλου. Στοά Χόλιγουντ. Στοά παραγωγής κινηματογραφικών ταινίων και κινούμενων ονείρων.

Εδώ βρίσκεται η ιστορία όλη, του ελληνικού κινηματογράφου. Από τα μέσα της δεκαετίας του 50 στον ιστορικό αυτό χώρο ξεκινούν να στεγάζονται οι πρώτες κινηματογραφικές εταιρείες, τα πρώτα γραφεία παραγωγής και διανομής. Τότε που ο κινηματογράφος ήταν επάγγελμα παρά την βιοτεχνική του υποδομή. Η Στοά όρισε τον απόλυτο τόπο συνάντησης για τους μεγάλους παραγωγούς, τους αιθουσάρχες, τους καταξιωμένους ηθοποιούς, τους εκκολαπτόμενους σταρς αλλά και τους κομπάρσους που κυνηγούσαν έναν ρόλο και ένα μεροκάματο. Από την άλλη εδώ ήταν η εστία της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Οι φορτωτές μετέφεραν τις βαριές κόπιες ενώ οι «συγχρονατζήδες» αναλάμβαναν να τις διανείμουν στις κινηματογραφικές αίθουσες. Με ορμητήριο τη Στοά. Εκεί που χτυπούσε δυνατά η καρδιά του ελληνικού σινεμά. Στη Στοά που κλείνονταν οι δουλειές, γεννιόνταν οι καλλιτεχνικές ελπίδες και άνθιζαν οι παντός τύπου έρωτες!

Κι από το ισόγειο του Μεγάρου με το συμπαθητικό καφέ μπαρ, τα μαγαζιά με τους κινηματογραφικούς εξοπλισμούς και τις διαφημιστικές αφίσες των ταινιών, ανηφορίζουμε στα γραφεία παραγωγής και στις εταιρείες από τις οποίες γεννήθηκαν ορισμένες από τις πιο εμβληματικές ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου. Οι εταιρείες αλλά και οι άνθρωποι πίσω από αυτές. Τα βαριά ονόματα των ανδρών που επένδυσαν στο ελληνικό σινεμά και δημιούργησαν τα κινηματογραφικά είδωλα – λαϊκούς ήρωες που συντρόφευσαν το κοινό. Μέσα από τις ταινίες: Ταινίες για όλα τα γούστα, για όλες τις ώρες, για όλη την οικογένεια, για όλους τους ανθρώπους. Για το δίκιο και το άδικο, για τους πλούσιους και τους κατατρεγμένους, για τον πλούτο και τη φτώχια, για τη ζωή και τον θάνατο.

Μπορεί σήμερα η Στοά να έχει χάσει την αλλοτινή της αίγλη ωστόσο οι μνήμες των περασμένων ένδοξων εποχών είναι ριζωμένες στα θεμέλιά της, ποτισμένες στους τοίχους της στα ονόματα που αναγράφει η τιμητική πλάκα και που βρίσκεται στην είσοδό της.

Το ταξιδι στον χρόνο ξεκινά με ξεναγούς, ανθρώπου που έχουν βιωματική σχέση με τον χώρο. Εμφανίζονται (με αλφαβητική σειρά) οι: Νίκος Αποστολάκης (Ιδιοκτήτης καφενείου Στοάς), Γιάννης Βαρδάκης (BLACKBIRD–BUMS), Όμηρος Ευστρατιάδης (Σκηνοθέτης), Γιώργος Ζερβουλάκος (Κινηματογραφιστής), Δημήτρης Κολιοδήμος (Συγγραφέας/Κριτικός Κινηματογράφου), Γιάννης Λεοντσίνης (Παραγωγός, διαχειριστής στοάς), Γιώργος Μιχαηλίδης (Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης ΑΕ/Βίκτωρ Μιχαηλίδης ΑΕ), Ζήνος Παναγιωτίδης (Διανομέας ταινιών-Rosebud 21), Γιώργος Παπαναγιώτου (Thinking), Ματθαίος Πόταγας (Επιχειρηματίας Κινηματογράφου Πάλας), Γιώργος Σπέντζος (Παραγωγός/Διανομέας), Τάκης Σπετσιώτης (Σκηνοθέτης/Συγγραφέας), Παναγιώτης Τσακαλάκης (αιθουσάρχης), Κώστας Φέρρης (Σκηνοθέτης), Άννα Φόνσου (Ηθοποιός).

Σενάριο-σκηνοθεσία: Μαρίνα Δανέζη
Διεύθυνση φωτογραφίας: Claudio Bolivar
Μοντάζ: Χρήστος Γάκης
Ηχοληψία : Γιάννης Αντύπας
Μίξη Ήχου: Δημήτρης Μυγιάκης
Διεύθυνση Παραγωγής: Τάσος Κορωνάκης
Αρχισυνταξία: Ηλιάνα Δανέζη
Έρευνα Αρχειακού Υλικού: Ήρα Μαγαλιού
Οργάνωση παραγωγής: Ήρα Μαγαλιού, Στέφανος Ελπιζιώτης
Βοηθός Διευθυντή Φωτογραφίας: Δημήτρης Ζιβόπουλος, Νέλσον Εσκιόγλου
Μουσική σήματος: Blaine L. Reininger
Σχεδιασμός τίτλων αρχής / Motion Graphics: Κωνσταντίνα Στεφανοπούλου
Εκτέλεση Παραγωγής: Μαρίνα Ευαγγέλου Δανέζη για τη Laika Productions